a háromlaposról

A tarot kirakások közül valamiért nekem mostanában a háromlapos fekszik. Próbáltam többlaposakat, meg egylapost is. A soklaposaknál mindig hozzá kell olvassak a könyvből - ez a Hajo Banzhaf, és ha éppen nálam kölcsönben valami, akkor azt is. De a célom az, hogy alapból már ne kelljen a könyv, csak ha a saját meglátásomhoz meg kell néznem ezt vagy azt.  Ez most nekem egyszerűbb a háromlapossal.

Hanem.
A háromlapos kirakásról csak én, mint kezdő, ismerek háromfélé értelmezést.. nyilván van még több is.
Íme:
- múlt - jelen - jövő
- én - te - mi ketten együtt
- igen - nem - továbblépés
Hozzám ez a legutóbbi áll közel. Nem könyvben olvastam, láttam valakit így rakni és megtetszett. Ha belegondolok, az 1-2 hasonlít a kelta kereszt kiindulására: a helyzet meg ami azzal szembemegy. És egy harmadik lap szintézisnek vagy továbblépésnek.
Ilyen háromlapost raktam a blogindításra is és a köhögésre is.

2 megjegyzés:

  1. A háromlapost nézheted úgy is, hogy: szellemi, érzelmi, fizikai, vagyis mit gondolok, mit érzek, mit cselekszem. Hogy mikor melyik szemszögből érdemes nézni, azt a kérdés dönti el.

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez egy új szempont.Köszi :)
    Majd kipróbálom.

    VálaszTörlés