kötődések

Ma a kérdésem az volt, hogy van az, hogy a fontos embereim két, egészen elkülönülő csoportban vannak. Az egyikben azok akikkel levelezek, a másikban, akikkel együtt élek vagy dolgozom (szerencsés vagyok, van olyan fontos ember az életemben aki kolléga). A levelezősökkel alig találkozom személyesen. Az együttélősökkel alig beszélgetek a napi dolgokon túl. És ez valahol mégse stimmel.
Kötődöm mindkét csoporthoz, de itt van ez a furcsa távolítás is.
Magányos is vagyok, meg nem is.

A három lap ez:
  1. Érmék 5
  2. Érmék 4
  3. Torony
Az én kártyámban az Érmék 5 egy szélfútta, kopár gyümölcsöst mutat. Messze még a tavasz ezen a képen. A fák rücskösek, szúrósak, bánatosak. Ez lenne az alaphelyzetem.. távolítom, akiket szeretek.
Az Érmék4-en egy szőlővel roskadásig megpakolt ökrösszekér, ember nélkül, csak áll tétován a mezőn. Ez az ami szembemegy... vagyis a telítettség, a kedvetlenség.. hogy elég is a mozdulatlanságból, élettelenségből.
A Torony mint továbblépés? hűha. Mit fogok én leborogatni? :)
Nem kellene félnem.. sem a velem-élőkkel közelkerülni, se a levelezősökkel találkozni, akármilyen messze laknak. Mert ez most a továbblépés: a mozdulatlanság, a jól kiépített stabil rendszer megtörése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése