Csak úgy kipottyant

Csodás hóesés! én szeretem a telet, mert a hideg elől van védelem, forró tea, chilis csokoládé (ittam Karácsony előtt a Vörösmarty téren!), meleg kabát, sapka, jó meleg szoba.
A múlt heti káosz után gondoltam, megnézem kedves kártyáimat, de kevergetés közben, csak úgy kipottyant egy lap - rendben, hát nézzük.
Úgyhogy amikor elővettem a kártyát, a gyönyörű hóesésen kívül arra gondoltam, jövő héten egy nehéz munka vár rám, hogyan készüljek, mire figyeljek.

Kardok Apród - (nemsoká - ígérem - megpróbálok képet is hozni)
Sokszor bajban vagyok ezekkel a lapokkal, mert keressek valaki hasonlót az életemben? egy hűvös, okos, kritikus valakire gondoljak?
De csak fiú lehet? Sokkal több a lapokon a férfi mint nő: minden színben király, lovag, apród:, és csak egy királynő. Értem, hogy a középkori gyökerek miatt van ez így, csakhogy akkor személyt nekem nem jelentenek.
A képen zöld mező közepén fiatal férfi áll, a kardját kihúzta a hüvelyből, és feltartja, de nyugodt, így támadni nem akar, legalábbis most azonnal nem..  de valamiért csak nála van. Egy készenlét, egy nem-hagyom-magam.
Vagy ez így ahogy leírtam, nem egy konkrét valaki, hanem bennem lakik, - egy hűvös, okos, kritikus, akár harcra kész lakó - annyi más lakótárssal együtt. Pl egy kihívással így is lehet szembenéznem - csak nyugodtan, okosan.

2 megjegyzés: