elindulás

Ma a tarot-blog elindítására raktam egy sima háromlapost - igen - nem - továbblépés.


Ez jött: Botok 7, Érmék 3, Kiegyenlítés.


Igen: Az én paklimban a Botok 7 esen egy piros köpenyes nő megy az úton, a hátába fúj erősen a szél. Mintha azt mondaná, jól van, ne nógassatok, megyek én, tudom merre kell mennem.


Nem: Az érmék 3on egy téli gyümölcsösben gondosan fákat metsz egy ember. Ő meg, mintha azt mondaná, aprómunkával készülök a tavaszra. De itt a nem-oldalon van - az aprómunka még akadályoz. És valóban, jó ideje a blog kialakításával, sablonjával foglalkoztam.


Továbblépés: a Kiegyenlítés lap pedig mintha azt mondaná, a jót és a nehezet egyensúlyozva kell megpróbálni harmóniát teremteni, közel kerülni a nagy Egészhez. Ami nekem a nehéz a blogkezdéssel: kétségeim vannak, a sablon miatt és a módszer miatt stb, meg hogy olvassa-e majd és ki és van-e értelme.. de a tarot régóta érdekel, itt adva van egy jó felület, és hátha lesz még, akit érdekel néha, amit irkálok.

1 megjegyzés:

  1. Én örülök neki és amúgy nagyon szép a blogod, irigyelem is egy kicsit. Ezt mind saját kezüleg hímezted a monitorra? ;)

    VálaszTörlés